Рекрутингова агенція – організація, що надає послуги з пошуку та підбору персоналу та додаткові супутні послуги. Це посередник між роботодавцем (клієнтом) та здобувачем (кандидатом).

Тільки на початку 90-х в Україні почали з’являтись перші професійні агенції з пошуку та підбору персоналу. Процес створення рекрутингового бізнесу не вимагає великих фінансових інвестицій. Тому, для багатьох це створює оманливу ілюзію легких грошей і сприяє щорічній появі безлічі нових кадрових підприємств.

Проте, більша кількість з них доволі швидко закривають свою діяльність. Надання неякісних послуг, демпінг цін, недостатня заробітна плата для рекрутерів, невпевнений маркетинг та брак досвіду в операційній та стратегічній діяльності компанії – основні причини швидкого закриття.

На українському ринку існують три основні типи рекрутингових компаній:

  • ті, що спеціалізуються на підборі топ-менеджерів та ексклюзивних фахівців (Executive Search Agencies)
  • сфокусовані на підборі персоналу середньої та нижньої ланок (Recruiting Agencies)
  • спрямовані на пошук і підбір тимчасового та масового персоналу (Temporary Staffing Agencies)
  • вузькоспеціалізовані

Також ми можемо розділити їх за масштабом організації

  • мережева
  • середня
  • бутик

Переваги мережевої агенції:

  • має філії
  • працює більш ніж в одній країні
  • забезпечує безперебійну роботу над замовленнями
  • взаємозамінний персонал дає змогу швидко реагувати на будь-які запити та прохання клієнта
  • може формувати окрему команду для виконання проекту
  • дає можливість роботодавцям залучати фахівців з інших регіонів та країн

Плюси агенцій середнього розміру

  • можуть бути універсальними або мати декілька спеціалізованих відділів
  • має ліміти на одночасну кількість проектів
  • заточені на виконання вакансій одного типу
  • клієнт отримує більш індивідуальний підхід

Для кого агенція-бутик?

Бутики спеціалізуються на одному напрямку. Фахівці таких агенцій досконально знають конкретну галузь бізнесу. Також, бутіки надають якісну професійну консультацію щодо галузі у якій спеціалізуються.

Коли варто звернутися до рекрутингової агенції?

  • якщо треба швидко підібрати персонал
  • в періоди високого завантаження власного рекрутингового відділу
  • для порівняння рівня професійної підготовки внутрішніх та зовнішніх кандидатів
  • для найму вузькопрофільного фахівця з переліку конкретних підприємств у випадках, якщо ті не відгукуються на оголошення про роботу
  • для пошуку персоналу у інших регіонах та/або країнах
  • у випадках, коли потребується конфіденційний пошук на відкриту вакансію
  • у випадках браку професіоналізму внутрішнього рекрутера
  • для скорочення фінансових витрат

Як обрати кадрову агенцію?

Вибір кадрової агенції залежить від потреб, бюджета та політики вибору постачальників підприємства.

Базові критерії вибору:

  • рейтинг рекрутингових агенцій
  • відгуки, опубліковані клієнтами, кандидатами та колишніми співробітниками
  • діяльність роботи агенції на ринку
  • рекомендації колег
  • кількість та якість опублікованих вакансій від агенції

Аналіз вакансій агенції допоможе визначити його спеціалізацію та період роботи над вакансіями. Для останнього, просто порівняйте дату публікації з датою переміщення до архіву.

Особливості ціноутворення, що також впливають на вибір агенції

  • гнучкість формування цін
  • обгрунтування вартості
  • послуги, враховані в ціну
  • умови оплати та наявність штрафних санкцій

Чи є фінансові ризики у співпраці з агенцією по підбору персоналу?

Частіше за все, послуги рекрутингової агенції оплачуються по факту виходу на роботу кандидата. Тому, ви маєте можливість скористатися послугою без попередніх фінансових вкладень, що мінімізує фінансові ризики. Також, рекрутингові агенції можуть пропонувати гарантійний термін, який дозволить без додаткових вкладень замінити підібраного співробітника у разі незадовільного виконання обов'язків.

Що ви можете отримати від співпраці з DOPOMOGA UKRAINE?

Ви швидко залучите до своєї команди потрібного, якісного спеціаліста

DOPOMOGA UKRAINE допомагає своїм клієнтам вирішувати наступні задачі

  • підбір сильних кандидатів, що не знаходяться у активному пошуку роботи, та до яких немає доступу без допомоги агенції
  • проведення незалежного оцінювання бренду клієнта
  • проведення незалежного оцінювання конкурентоспроможності заробітних плат в компанії клієнта
  • порівняльне оцінювання серед конкурентів клієнта або компаній з аналогічною сферою діяльності

Для того, щоб зменшити ризики та можливість отримання негативного досвіду від співпраці з рекрутинговими компаніями, користуйтесь критеріями вибору агенції, зазначеними у цій статті.

Залишилися запитання
Хочете порадитися?

З повагою,

Ваша DOPOMOGA Ukraine
Введіть ім'я